Wednesday 1 August 2012

Sebab Utama

Bukan saja-saja aku letak 'Budak Confuse'.
Penat aku memerah otak kecil dalam badan besar ini
(tapi dulu kecil badan).

Jantina aku, JANTAN MACHO PERASAN.
Bermuka bulat, merah mulut asli.
Kalau dilihat senyuman, cair.
Manis kata-kata, betina semua suka, pasti yang ini!

Suka aku lihat perempuan ayu,
bertudung sempurna, tak perlu labuh-labuh.
Tertutup dadanya, lehernya,
tiada pula bonngolan unta dikepalanya.
Mekapnya nipis, mulutnya merah,
senyumnya manis, terbaik.

Suka juga aku lihat,
jejantan macho bidang dadanya,
tak kurus tak juga montel-montel comel.
Senyum manis dan kulit putih,
lagi cair semuanya.

Nampak permainan aku?

Putih berurat tangan merah bibir.

1 comment:

  1. Dalam banyak-banyak benda yang berbeza, ada juga yang sama.

    ReplyDelete