Sunday 3 February 2013

Mainan Mimpi!

*Girls, don't read this. ;)

Aku selalu chat di facebook
dengan seorang kawan aku
rapat? Biasa-biasa saja.
crush? Call me maybe.

Aku ingat lagi
kali terakhir aku chat dengan dia
aku mimpi
yang melekit-lekit tu.

Baru-baru ni chat lagi dengan dia
aku mimpi lagi
bukan yang melekit-lekit
tapi dalam mimpi ada dia
sembang-sembang, ketawa-ketawa
seronok mimpi tu.

Tapi dia dah ada pasangan
baru berpasang
setia sehidup semati katanya
dan yang paling penting
aku orang pertama tahu
antara kawan-kawan aku
tak ada siap kecuali aku.

Cemburu dengan pasangannya
cemburu dengan dia
apa-apa pun aku harap dia bahagia.

Dan aku terus berjalan...

3 comments:

  1. When u think too much of sumone.. mmg akan termimpi2

    ReplyDelete
  2. yup btul k3s.. biasa lar CB..
    dont worry, rmai lagi diluar sana..
    chill

    ReplyDelete
  3. sbr lah..... mungkin lbh baik sdg menanti anda :)

    ReplyDelete