Sunday 8 September 2013

Keperluan atau kehendak?

Good day y'all!

Tadi aku lelepak dengan Inchik S. Nope, lepak saja okay. Ini bukan cerita pasal Inchik S, kan aku dah janji, hehe.

Kitorg sembang-sembang tadi pasal awek. Bukan awek aku la semestinye sebab aku takde awek and you know why. Aku tanye pasal awek die, kenape still tak kenalkan kat parent die, kenape hidup macam takde awek je etc.

Pastu die tanye aku, ko apehal takde awek. Kawan-kawan kitorg dari A sampai Z kebanyakkan nyer dah berawek. Aku diam, terpikir. Betul jugak ape die cakap.

Kemudian aku tnye die, umor kite ni tua ke mude lagi untuk berawek-awek ni? TUA! Dayum.

Aku memang teringin nak berawek. Ops silap, peneman hidup (jantina tak dapat dikenal pasti). Bukannye taknak, tapi aku takot. Dah tu aku tak jumpe sape2 yang berani nak approach aku langsung. Disebabkan kawan-kawan sekeliling kita dah berawek, takkan aku perlu ada hanya disebabkan tu kot? Trend?! Oh tidak.

Tapi memang umur macam aku sekarang ade la fefeeling lonely + horny. Dah la dengan aku yang still konpius, nanti silap pilih orang pulak. Merana sape yang jadik couple aku tu. Aku taknak macam tu. Lagi satu aku taknak jugak keteringinan aku nak berpasangan ni disebabkan keadaan sekeliling. Yelah semua dh berpasangan, tinggal aku je tak. Sape tak terasa forever alone, kan?

Mungkin sebab tulah aku memilih untuk lebih berhati-hati dalam pemilihan pasangan. Aku taknak terburu-buru walaupon hormon tengah meninggi. Tapi harapan kalau jumpe seseorang secara ikhlas tu tetap ade. Janganlah lelama sangat yer, haha.

Bye y'all.

2 comments:

  1. takot pikir nak ada pompuan kat sisi.. hari hari nk becakap ngan dia.. kongsi satu umah.. kongsi katil.. kongsi dapo.. huhu.. tp teringin nak ada baby sendiri

    ReplyDelete
  2. Kalu teman itu utuk dijadikan ISTERI - Keperluan & kehendak.
    kalu teman itu utuk dijadikan SUAMI - kehendak..

    ReplyDelete