Monday 7 October 2013

Am I not fit for both?

Baru-baru ni aku direjec both genders, male and female.
Well not exactly di reject betul, just knew that my crushes for both genders do not have any interest on me. So aku terfikir, adakah aku ni tak sesuai untuk mana-mana jantina ke? Aku nak je ade anak dengan seorang wanita, ada isteri yang menjaga kebajikan aku dan tua bersama-sama.

Pada masa yang sama aku nak juga lelaki untuk aku berfoya-foya sekarang. Nak rasa dicintai dan dibelai. *naluri wanita sangat*

Tapi sekarang ni, sedangkan crushes aku pon menyatakan ketidak minatakan mereka terhadap aku. Gimana ni dong?

Takkan nak bujang sorang-sorang. Tak nak la kahwin dengan orang yang aku tak minat. Tak nak jumpa lelaki hanya sekadar minta sex macam kebanyakan mamat-mamat kat luar sana tu. Ish, tak nak aku. Lonely sangat sekarang ni. *gedik gila*

Bye.

No comments:

Post a Comment