Monday 4 August 2014

Kedua kalinya



Inchik S, penat dan keletihan maka tertidur dalam perjalanan pulang setelah kami menonton The Fault In Our Stars, kedua kalinya bagi aku. Dengan cota di genggam, entah apa yang dimimpinya.

Tiket bertarikh 10 November 2011, telah hampir tiga tahun. Seorang kenalan yang bekerja di TGV memberikan tiket percuma kepada aku dan Inchik S. Hanya kami berdua. Walaupun cerita entah apa-apa, tapi masih gembira sebab dpat melihat wayang hanya berdua. Gatal. Haha.

Alhamdulillah, hari ini aku gembira. Kesampaian juga hajat aku.

1 comment:

  1. Salam! :)

    Selamat Hari Raya Inchik Zacky hehe

    Taqabbala Allah minna wa minkum

    Eh, post sebelum ni merajuk, post ni pulak seronok. Confused aku haha macam ada cerita kat tengah-tengah yang terputus talinya - eh layang-layang? Haha.

    By the way, ye la - cemburu memang lah ada kan. Tapi itu cemburu berbeza jantina kot. Haha. Cuba fikir, well - tak perlu cemburu kot. Sebab as for perempuan, ye la - budak tu penawan hati dia. Tapi as for lelaki, wah - dikaulah Inchik Zacky. Tak ke satu pencapaian gitu? Haha. Serius, beruntung kot :)

    After all, he (and also we) akan kawin jugak dengan perempuan. So, selagi the other anggap kita the best among of his "guys"; that's more than enough - ye dok? :)

    Just fikir camni la, kalau Inchik S tetiba mengaku - eh, Zacky, aku rasa aku cinta ko. What is your response?

    As a person yang ada faith, I think we should say No kan? Tapi we can still maintain as like lover - but not trangressing His border yet very mesra begitu.

    Well, at least I prefer that way.

    Though, I think currently I can't have that. Haha.

    Dunia PLU demanding. Lol.

    K da~

    ReplyDelete