Saturday 12 December 2015

Contacted Inchik S

[Ini adalah untuk peringatan diri sendiri supaya hang tak jatuh hati kat Inchik S balik, Zacky]

I need to write this sebab aku sedar yang aku ni cepat lupa. Kadang-kadang bila tengok balik post-post lama aku, aku macam, "Eh, ni ke yang jadi dulu? La, lupa dah aku".

So I contacted Inchik S. Yeah, whatever. Mesej dia sekejap je. Basically I knew he was in Putrajaya from a mutual friend. Tapi aku pura-pura la tak tahu, nak bagi dia mengaku sendiri. He did, cumanya, dia rupanya sekarang dia dah tukar kat Setapak, KL. Dekat gila dengan aku. Siapa tak rindu kan? Teringin nak jumpa kot. Aku tunggu je dia ajak lepak ke apa, tapi hampeh. Langsung tak makan hint.

Aku tak tahu la aku dah move on ke tak, tapi yang aku tahu kalau aku belum move on, I will!

Sebab dah lama tak jumpa atau mesej dia, aku sekarang terperasaan a few things yang aku tak sedar waktu aku gila-gilakan dia. He's simple minded and full of negativity. Every sentence he wrote, hhmmmm. Aku taknak kutuk dia, dan aku pun tak suka untuk benci orang. Aku ambil ni sebagai a sign yang he's not for me because of this attitude.

Harap-harap tak melekat balik.

No comments:

Post a Comment