Sunday 27 December 2015

Ask me questions!

Banyak yang telah terjadi sepanjang tahun 2015. Awal tahun ini bukanlah sesuatu yang menyeronokkan. Disusuli dengan tragedi, dan hampir ke penghujung pun masih ada yang kurang enak berlaku. Nantilah, bila dah aku nampak jalan-jalan penyelesaian, atau masa depan, aku cerita. Sekarang ni, biarlah dulu.

Anyhow, because the year almost comes to its end, aku menjemput para followers yang seciput ini untuk bertanyakan sebarang persoalan yang korang nak tahu pasal aku. Boleh tanya soalan-soalan korang kat comment section kat bawah, atau wechat (id:jakuone) aku, atau mesej aku melalui Facebook. Nanti soalan-soalan korang aku kumpul and buat satu post baru.

Tanya la apa-apa pun, kalau aku tak rasa benda tu terlalu personal, insyaAllah aku akan cuba jawab, hehe. Aku tahu, aku memang jarang beritahu pembaca pasal diri aku kan. Kalau ada pun, ada la terselit sikit-sikit dalam post-post aku. Tu pun tak detail. Kalau korang tanya, akan aku jawab secara detail. Haaaaa, so tunggu apa lagi?! Offer ends when the clock strikes 12.01 am on January 1st.

Bai bai.

2 comments:

  1. Question 4 mr. Muhd Zacky:-
    1. apa perkara yang paling ko hargai dlm hidup ko?
    2. apa perkara yang paling ko menyesal?
    3. apa perkara yang paling ko syukuri?
    3. apa perkara yang paling ko rasa tuhan sayangkan ko?

    ReplyDelete
  2. hye senior! ada masa jemput laa jengok blog anak anak aku

    ReplyDelete