Monday 27 July 2015

27/7/15

Niat aku satu saja, nak cari orang yang aku suka dan suka aku kembali.

Aku pergi clubbing, gay sauna, online gay apps, tapi aku perasan semuanya lebih kepada memuaskan nafsu sahaja. Apa yang aku nak, walaupun 'mencari' dah lama, masih tak jumpa-jumpa.

Jadi, aku nak tinggal semua. Biarlah, kalau ada jodoh, datanglah ia. Cuma lambat atau cepat dan bagaimana caranya aku tak tahu.

By the way, kalaulah Inchik S baca blog aku (dia tak mungkin baca sebab dia tak tahu), aku nak berterima kasih sebab masih berkawan dengan aku, sebab langsung tak awkward dengan aku, sebab masih melayan karenah aku yang gila-gila ni walaupun kau dah tahu siapa aku, walaupun aku dengan tak malunya cakap suka kau dan sebagainya. Terima kasih.

"I can like thousands but I only love you."

10 comments:

  1. Dear Inchik S !
    Tolong jadikan Zacky as your partner please.
    Thanks :3

    ReplyDelete
  2. Don't we all want that. Lets have more faith yeah ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's just that I want to 'rest' from the endless search, who knows, sometimes things might come in the way we least expected. :)

      Delete
  3. Isi kndugan post bro agk sma dgn situation sy..nk tnggu jdoh dtg,tp kta xthu reality sbnr ade jdoh k x..mnunggu ssuatu yg xpsti..sometimes its hurts..

    ReplyDelete
  4. Berpaut pd yg sudi, memberi pd yg menerima, kita xkan tau nilai cinta jika tdak terluka berulang kali, berjuanglah tuk cinta awak Cboy

    ReplyDelete
  5. For Amir...kalau mencari teman jangan lah memandang luaran...biar la takde rupa sgt...tapi org tersebut menyenangkan kita...i mean, orang tu tak menyebabkan kita stress...org tu understanding...bole give and take...and jangan lah disebabkan cinta kita buang semua kawan-kawan kita...coz Amir pernah ada pengalaman mcm tu which is one of my best friend buat kami semua disebabkan lover die paksa buang kami takut bad influence katanya...well, bile dah kuar statement mcm tu, dalam pemikiran Amir, really b*tch...? adakah kawan yang mengaku kawan baik akan merosakkan hubungan cinta kawan die tu...i'm not that type of person...

    And bagi Amir...kalau kita mencari pasangan di Clubbing...or sauna...or gay apps nie...not gonna happen sgt...coz as you said...semua kaedah tu kebanyakkan nya mereka nak ONS dan sex ajer... utk relationship tu kekadang jer...tu pun kalau kite nie muka meletup baru lah nak couple...kalau tak hempeh...

    ReplyDelete
  6. Sabar jela beb. Haha, kita tak tau pa jadi akan dtg.. Mana tau apa yg kita nak boleh capai nanti. Yang penting usaha

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. Ape yg sebnar2 nye kite cari pade 'someone' tu

    ReplyDelete
  9. Perhatian, kasih sayang, dan tanggungjawab dia pada kita

    ReplyDelete