Friday 6 September 2013

I ain't pathetic

Dengan nama Allah...
Assalamualaikum.

Hey yo, wassup?!

Amboih CB, baru-baru ni rajin ko post entry 3 hari berturut-turut noh. Dan semuanya pasal si Inchik S ko kan?! (Cakap kat diri sendiri)

I have made my mind, dah pikir dalam-dalam, contemplated this decision deeeeeep enough, aku akan berhenti menulis tentang Inchik S! No, this is not a writing about Inchik S, this is just me telling my thought on me writing bout Inchik S, get it?

Bukan ape, bila diusyar-usyar kembali, aku nampak menyedihkan la pulak bile asyik mengharapkan orang yang konpem-konpem takleh kite dapat. No, I ain't pathetic.

Memang aku boleh bercerita kat sini tanpa berkias-kias sebab korang tak kenal aku sape, tapi tk bermakna korang tak rase aku menyedihkan, betul tak? Macam post sebelum ni, memang aku takkan mudah untuk tunaikan janji ni, tapi aku akan berusaha! Dia adalah rakan aku dan aku adalah rakan dia. He is no more between the line of heaven and hell. I pulled him out from that line. Mungkin dia masih di situ, kadang-kadang, tapi aku akan berusaha.

Gimme some time, baru sehari. A great journey begins with small steps. I cannot forget, but I will ignore. Pray for me, pray for Syria, pray for Muslims all over the world.

No comments:

Post a Comment