Thursday 14 August 2014

Dan sebenarnya...

Sebenarnya, selepas Putera post pasal pengalaman dia beli kondom, maka aku yang curious sejak dulu terus memberanikan diri untuk membeli sekotak kondom. Ha ha ha.


Di atas adalah jenis kondom yang aku beli. Murah, RM3.40 sahaja. Ceritanya begini, hampir sepuluh minit aku belegar-legar di luar kedai 7eleven berdekatan kawasan asrama aku untuk membeli kondom ini. Sebabnya adalah untuk menanti waktu yang sesuai di mana kurangnya pelanggan. Kuranglah juga malu yang aku akan alami.

Bila waktu yang aku tungu-tunggu tak sampai juga, aku beranikan diri, masuk ke kedai dan terus ambil yang mana ada di depan mata. Kekalkan muka selamba dan bayar. Ikutkan hati nak yang mahal sedikit dari yang ini, jenama DUREX kalau boleh, tapi nak buat macam mana kan, takut sangat. Terima jelah.

Semestinya aku dah buat praktikal dengan benda ni.

Dan sebenarnya, aku ada beritahu Inchik S tentang ni. Biasalah lelaki muda, innocent and curious, disuruhnya aku simpan untuk dia. Teringin juga nak tahu katanya. Hahahahahaha.

Nanti aku nak beli lagi. Beranikan diri sikit dan beli yang aku betul-betul mahu seteah dipilih.

P/s: btw, ada kondom yang percuma vibrator for male. Ring type vibrator kot.

3 comments: